Najnovšie foto
KalendárNajbližšie podujatia
Správy
16.07.2014 17:54 | PAV | Miroslav Majl�th | Otvorení: 1322
Opel ADAM R2 vyráža na slovenské kopce a rallye!
ADAM R2 vyráža na slovenské kopce a rallye!
Kesko Racing Team zakúpil ako prvý na Slovensku továrenský Opel ADAM R2
Prvý štart už behom nadchádzajúceho víkendu - ADAM R2 pôjde „Dobšinský kopec“
Automobilka Opel vlani oznámila veľký návrat do motoristického športu: Na tratiach automobilových súťaží sa už zabývali rallyové verzie mini modelu ADAM a po okruhoch sa preháňajú výkonné Astry OPC CUP. Teraz sa na slovenských „kopcoch“ a súťažiach začne objavovať továrenský Opel ADAM R2 vo farbách Kesko Racing Teamu! Už v priebehu nadchádzajúceho víkendu sa ADAM R2 objaví na štarte pretekov „Dobšinský kopec 2014“, čo je jediný slovenský podnik zaradený do seriálu ME pretekov automobilov do vrchu. Za volant sa posadí iba sedemnásť ročný pilot Christopher Ondrej.
„Som nadšený, že sa nám s podporou firmy Autocentrum Rožňava podarilo zakúpiť úplne nový továrenský špeciál Opel ADAM R2,“ hovorí Juraj Keszi, manažér Kesko Racing Teamu. „S naším novým vozidlom bude prednostne štartovať Christopher Ondrej v pretekoch automobilov do vrchu, ale rátame aj s tým, že tento čistokrvný rallyový špeciál si od nás budú prenajímať aj ďalší záujemcovia o štart v rally, alebo pretekov automobilov do vrchu.“
„Rallyový šport je na Slovensku mimoriadne populárny. Ako predajcovia vozidiel Opel preto berieme nasadenie rallyového špeciálu ADAM R2 ako veľmi účinnú propagáciu značky,“ hovorí Attila Ondrej, riaditeľ dealerstva Opel Autocentrum Rožňava.
Kontakt: Martin Hejral Opel C&S
PR Manager
T: +420 602 394 018
E: martin.hejral@opel.com
Technická špecifikácia vozidla Opel ADAM R2
Motor: Štvorvalec 1.6 16V, atmosférické plnenie, variabilné časovanie ventilov, špeciálne piesty Riadiaca jednotka BOSCH Motorsport
Vŕtanie/zdvih 79,0 x 81,5 mm
Výkon cca 140 kW/190 k pri 7750 min-1
Točivý moment cca 190 Nm pri 6200 min-1
Prenos výkonu Sekvenčná päťstupňová prevodovka Sadev, samo svorný diferenciál
Zavesenie kolies Nastaviteľné zavesenie REIGER Racing Suspension, vzpery McPherson s kĺbmi unibal
Riadenie Elektrohydraulický posilňovač
Brzdový systém Nastaviteľné rozdelenie brzdného účinku, hydraulická „Fly-Off“ ručná brzda
Brzdy Predné kolesá: 4-piestové brzdy, ventilované kotúče priemer 310 mm Zadné kolesá: Kotúče priemer 264 mm
Kolesá Hliníkové disky EVO Corse rozmer 6,5 x 16
Podvozok Odľahčená karoséria, bezpečnostná zváraná ochranná klietka, ochrana motoru, prevodovky a nádrže zospodu
Interiér Špeciálne závodné sedadlá SPARCO (kompatibilné so systémom HANS), elektricky aktivovateľný hasiaci systém, suchý akumulátor
Exteriér Karosárske doplnky „OPC Line“, rýchlo uzávery kapoty motoru a zadných dvier, ťažné oká
Palubné prístroje Multifunkčný prístroj/displej BOSCH s indikáciou zarazeného rýchlostného stupňa Tripmaster MONIT
Rozmery Dĺžka: 3698 mm Šírka 1720 mm Výška: 1442 mm (asfaltová špecifikácia) Rázvor: 2310 mm
Hmotnosť 1030 kg (podľa predpisov FIA)
Miroslav Majl�th